Historia për cilësinë

istorija kvalitet

Përpjekjet për të siguruar trajtim dhe kujdes cilësor për pacientët, si dhe për të arritur rezultate më të mira shëndetësore për pacientët janë po aq të vjetra sa vetë mjekësia. Megjithatë, përpjekjet e organizuara për vlerësimin dhe përmirësimin e cilësisë së punës në sistemin e kujdesit shëndetësor janë nga një datë më e re.

Историјат 2

Faza fillestare

Ndër ata që dhanë kontribut të rëndësishëm në fazat e hershme të kësaj fushe është Ignas Semmelwis, një mjek obstetër i shekullit të 19-të, i cili theksoi rëndësinë e larjes së duarve nga personeli mjekësor.

Më vonë Ernest Codman, një kirurg i cili ishte pionier në krijimin e standardeve spitalore dhe theksoi dhe zbatoi strategjitë për vlerësimin e rezultateve të kujdesit shëndetësor. Gjithashtu Lee dhe Jones, të cilët në vitin 1933 botuan veprën kapitale, “Bazat e praktikës së mirë mjekësore”.
 

Историјат 3

Përparim

Gjatë gjysmës së shekullit të kaluar janë bërë përpjekje të rëndësishme për të përmirësuar cilësinë e kujdesit shëndetësor. Përpjekje të konsiderueshme janë bërë nga lëvizja akademike për cilësinë e shëndetit.

Përpjekje të tilla u nisën përmes një sërë abstraktesh që adresojnë riinxhinierimin dhe rindërtimin e sistemeve të kujdesit shëndetësor, identifikimin e proceseve mjekësore që ndikojnë në shëndetin e pacientit, duke u mbështetur në performancën e mirë, duke përmirësuar metodat e monitorimit dhe vlerësimit të performancës, duke aplikuar mjete për zhvillimin e shpejtë të cilësisë, akses publik në cilësi. të dhëna etj.

Историјат 4

 

Avedis Donabedian

Në fushën e cilësisë së kujdesit shëndetësor, kontributin më të madh në fund të viteve 1970 e dha Avedis Donabedian i Harvardit. Aktiviteti i tij mbulon sistemimin, kategorizimin dhe vlerësimin kritik të njohurive në fushën e vlerësimit dhe sigurimit të cilësisë, si teorikisht ashtu edhe konceptualisht dhe nga aspekti i zhvillimit të instrumenteve për vlerësimin e cilësisë. Ai fillimisht bën krahasimin ndërmjet kujdesit shëndetësor të ofruar dhe atij të pritshëm, bazuar në standardet e përcaktuara si instrumente matës.

Историјат 5

Shëndet për të gjithë

Pas kësaj vjen rregullorja shëndetësore, së pari në SHBA në vitin 1972 është miratuar një ligj i cili rregullon çështjen e formimit të organizatave për zhvillimin e standardeve profesionale dhe kontrollin e cilësisë në objektet shëndetësore.

Në Evropë, aktivitetet për sigurimin e cilësisë janë intensifikuar pas miratimit të programit “Shëndet për të gjithë“ nga OBSH dhe përcaktimit të qëllimeve specifike që lidhen me përmirësimin e cilësisë. Që atëherë, aktivitetet dhe mekanizmat për sigurimin dhe përmirësimin e cilësisë janë shumëfishuar gjithnjë e më shumë.

Историјат 6

Traditat historike

Lëvizja moderne që atëherë është transformuar për të përfshirë një gamë më të gjerë palësh të interesuara, një numër qasjesh unike dhe të modifikuara përmes zhvillimit të qëllimeve të zhvillimit.

Janë tre tradita historike që kanë ndikim në evoluimin e cilësisë së kujdesit shëndetësor që ilustrojnë izolimin në zhvillimin e cilësisë së kujdesit shëndetësor dhe evolucionin e tyre.

Sot ekziston një gamë e gjerë e organizatave ndërkombëtare që kanë ndikim në zhvillimin dhe zbatimin e strategjive rajonale, kombëtare dhe ndërkombëtare për përmirësimin e cilësisë së kujdesit shëndetësor.

Ndër organizatat më me ndikim është Komiteti i Përbashkët me bazë në SHBA për Akreditimin e Organizatave të Kujdesit Shëndetësor dhe Institucioneve të Kujdesit Shëndetësor, si dhe Shoqata Ndërkombëtare për Sigurimin e Cilësisë së Kujdesit Shëndetësor (ISQUA). Në Evropë, lider në këtë fushë është Shoqëria Evropiane për Cilësinë në Kujdesin Shëndetësor (ESQH), Këshilli i Evropës dhe Zyra Rajonale e OBSH-së për Evropën.

Историјат 7

Zhvillim në Evropë

Në vitin 1988, Këshilli i Evropës propozoi programin “Dimensionet e Sistemit të Përmirësimit të Cilësisë”  si një kornizë për krahasimin dhe koordinimin e aktiviteteve të ndërmarra në vende të ndryshme. Në të njëjtin vit, u arrit një marrëveshje për bashkëpunim në fushën e përmirësimit të cilësisë së kujdesit shëndetësor, ndërsa në maj të vitit 2000 Bashkimi Evropian miratoi politikën e re shëndetësore, e cila merr parasysh rekomandimet për përmirësimin e cilësisë së kujdesit shëndetësor.

Në vitin 2006, Këshilli i Evropës miratoi rekomandimet bazë për sigurinë e pacientit si masa për përmirësimin e cilësisë së kujdesit shëndetësor. Këto rekomandime përfshijnë gjithashtu edukimin për sigurinë e pacientit duke stimuluar kërkimin në këtë fushë, si dhe bashkëpunimin në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar.

Историјат 8

Shëndeti 21 - shëndet për të gjithë në shekullin 21

Komiteti Rajonal i OBSH-së për Evropën, i cili përfshin delegacionet e Ministrive të Shëndetësisë të vendeve anëtare, në vitin 1998 miratoi dokumentin “Shëndeti 21 - shëndet për të gjithë në shekullin 21”, i cili ka 21 synime.

Objektivi 16 “Menaxhimi i cilësisë së kujdesit shëndetësor” përmban disa përfundime, përfshirë:

  • Deri në vitin 2010, të gjitha shtetet anëtare duhet të kenë një mekanizëm shtetëror për monitorimin dhe përmirësimin e vazhdueshëm të kujdesit shëndetësor për të paktën dhjetë kushtet më të rëndësishme shëndetësore, duke përfshirë matjen e performancës shëndetësore, efektivitetin e kostos dhe kënaqësinë e pacientit.
  • Në shtator të vitit 2009, Këshilli i Evropës miratoi një rekomandim në lidhje me sigurinë e pacientëve dhe në këtë kuadër për parandalimin dhe kontrollin e sëmundjeve infektive.